Veelgestelde vragen

Aankomst en Vertrek

Hoe laat kan ik inchecken en/of uitchecken?
Voor onze kampeerplaatsen kunt u na 14.00u inchecken en dient u uiterlijk om 12.00u te vertrekken. Bij als onze verhuuraccommodaties geldt een inchecktijd van na 15.30u en uitchecken kan uiterlijk om 10.00u. Daarnaast kan in- en uitchecken enkel gedurende openingstijden van onze receptie. Inchecken op afstand is ook mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze receptie via mail (vakantiepark@oudemolen.nl) of telefoon (0243-971715).
Is het mogelijk om eerder aan te komen of later te vertrekken?
Het is niet standaard mogelijk om eerder aan te komen dan de gegeven inchecktijd of later te vertrekken dan de gegeven uitchecktijd. Natuurlijk kunt u altijd vooraf even informeren wat er wel mogelijk is. We denken graag met u mee. Als er wel een eerdere aankomst of later vertrek mogelijk is, dan kunnen hiervoor extra kosten berekend worden.
Is het mogelijk om buiten openingstijden van de receptie aan te komen en/of te vertrekken?
Indien u vooraf contact heeft opgenomen met ons en de betaling heeft voldaan, is het mogelijk om buiten openingstijden te arriveren óf te vertrekken. Inchecken kunnen we dan regelen op afstand via een van onze sleutelkluisjes (deze hangen buiten bij onze receptie). Voor het uitchecken moeten we ervoor zorgen dat uw slagboompasje werkt op de tijd dat u wilt vertrekken en dan kunt u na het passeren van onze slagboom het pasje in onze brievenbus gooien.
Is de receptie tussen de middag gesloten?
Onze receptionistes hebben van 12.30 uur tot 13.00 uur pauze.

Algemeen

Wanneer is het vakantiepark geopend?
Voor het huren van een chalet of een van de groepsaccommodaties kunt u het hele jaar door bij ons terecht. Kamperen op de reguliere kampeerplaatsen of verblijven in een safaritent is mogelijk van 1 april t/m 31 oktober. In de wintermaanden openen wij ons basisveld als winterkampeerveld, waar dan een kort verblijf mogelijk is.
Kunnen familie/vrienden een bezoekje aan ons brengen op het vakantiepark?
Het is mogelijk dat uw familie of vrienden op bezoek komen. Uw bezoek dient zich wel altijd even te melden in onze receptie. Dagbezoek kost € 4,- per persoon (m.u.v. kinderen tot 2 jaar en personen boven 65 jaar). Indien uw bezoek met de auto komt (met name als uw bezoekers slecht ter been zijn), kan in onze receptie geïnformeerd worden of tijdelijk parkeren mogelijk is op ons park. De auto dient in dat geval vóór sluitingstijd van onze receptie weer buiten het park geparkeerd te worden. In veel gevallen zullen wij, i.v.m. de drukte op het vakantiepark, direct verzoeken om de auto buiten het park te parkeren.
Er blijft tijdens ons verblijf iemand logeren. Mag dat?
Zolang u het maximaal aantal personen dat is toegestaan op uw kampeerplaats of in uw accommodatie niet overschrijdt, is het toegestaan dat er iemand logeert. Meld dit wel altijd vooraf bij onze receptie. U dient voor de logee het nachttarief (enkel op een kampeerplaats), een lakenpakket (enkel in onze accommodaties) en servicekosten (inclusief toeristenbelasting) te betalen.
Met hoeveel auto's mag ik het park op?
Bij onze kampeerplaatsen zit standaard één auto inbegrepen en bij de Chalets en Safaritenten twee auto's. Indien u met meer auto's het terrein op wilt, kunt u dit aanvragen in onze receptie. Tegen bijbetaling kan er dan een extra parkeerplaats voor u beschikbaar worden gesteld (zolang deze beschikbaarheid er is). Houd er rekening mee dat tijdens de week van de 4-Daagse extra parkeerplaatsen schaars zijn op ons park. Bij de groepsaccommodaties kunnen ongeveer 15 auto's per accommodatie geparkeerd worden.
Kan ik mijn elektrische auto opladen op het vakantiepark?
Op ons vakantiepark staat een laadpunt voor elektrische auto's. Echter, deze is niet voor algemeen gebruik. Informeer in onze receptie naar het dichtstbijzijnde laadpunt waar u wel gebruik van kunt maken.
Mag mijn huisdier mee het vakantiepark op?
Uw huisdier is van harte welkom op ons vakantiepark. Houd hierbij wel rekening met andere gasten en laat uw hond uit buiten het park. In onze chalets en safaritenten zijn huisdieren niet toegestaan.
Zijn barbecues en vuurkorven toegestaan op het vakantiepark?
Wanneer u een eigen barbecue meeneemt, is het toegestaan om deze te gebruiken op ons park. Houdt hierbij wel rekening met veilige afstand tot uw kampeermiddel of accommodatie en houd altijd blusmiddel in de buurt. Wanneer u in de groepsaccommodatie verblijft, kunt u ook een van onze grote gasbarbecues huren à € 50,- per dag of kosteloos als onderdeel van een van onze barbecue pakketten. Open vuur, waaronder o.a. een vuurkorf, is niet toegestaan op ons park.
Kan ik tijdens mijn verblijf post laten bezorgen op het vakantiepark?
In onze receptie hangen postvakjes. Wanneer u iets laat bezorgen op ons adres, met uw eigen naam erbij vermeld, leggen wij de brief of het pakket in het postvakje met de eerste letter van uw achternaam. Indien u een pakket laat bezorgen dat niet in onze brievenbus past, horen wij dit graag vooraf even van u. Het is daarnaast ook mogelijk om briefpost te versturen vanaf het vakantiepark. Geef uw brief of kaart af bij onze receptie en wij brengen deze graag voor u naar de brievenbus.
Zijn er ook fiets- en wandelroutes beschikbaar op het vakantiepark?
In onze receptie kunt u diverse fiets- en wandelroutes kopen. Vaak hebben wij zelfs een gratis fietsroutekaart beschikbaar (zolang de voorraad strekt). Informeer hierover bij onze receptionistes.
Is er een fiets- of wandelroute die start op het vakantiepark?
Wij hebben (nog) geen fiets- of wandelroutes die starten op het vakantiepark. Wel zijn er fiets- en wandelroutes die langs ons vakantiepark gaan, of in de buurt langskomen. U kunt met een van deze routes dus zelf een startpunt uitstippelen vanaf het vakantiepark.

Annuleren

Ik wil graag annuleren. Kan dat?
U heeft altijd de mogelijkheid om te annuleren. Echter, hier zijn wel voorwaarden aan verbonden (zie RECRON-voorwaarden artikel 6, in uw bevestigingsmail). Indien u geen annuleringsverzekering heeft afgesloten, kunt u het beste bij uw eigen reisverzekering navragen of u (een deel van) uw betaling retour kunt krijgen.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden uit de RECRON-voorwaarden (artikel 6). Deze voorwaarden zijn meegestuurd met uw boekingsbevestiging. Indien u een annuleringsverzekering heeft afgesloten is het aan de verzekeringsmaatschappij om te beoordelen of u (een deel van) uw betaling retour krijgt.
Kan ik een annuleringsverzekering bij jullie afsluiten?
Ja, dat is mogelijk. Wij werken samen met recreatieverzekeringen.nl als verzekeringsmaatschappij. U sluit uw annuleringsverzekering dus indirect af bij deze maatschappij en wij zijn in feite de tussenpersoon.
Ik heb een annuleringsverzekering afgesloten. Kan ik nu bij annuleren mijn volledige betaling retour krijgen?
De annuleringsverzekering heeft u, met ons als tussenpersoon, afgesloten bij recreatieverzekeringen.nl. Het is aan deze verzekeringsmaatschappij om te beoordelen of de reden van uw annulering u recht geeft op volledige retournatie van uw betaling. Wij mogen hier geen uitspraken over doen.
Ik heb vooraf geboekt en tijdens mijn verblijf moet ik eerder vertrekken dan de geboekte vertrekdatum. Krijg ik mijn geld terug?
Nee. Wij hebben een bepaalde plaats en periode voor u vastgehouden, omdat u vooraf geboekt heeft. Er bestaat altijd een mogelijkheid dat een andere gast ook graag die plaats had willen boeken in die periode, maar ervan af heeft gezien, omdat de plaats voor u geboekt stond. Wij kunnen daarom geen geld retourneren bij een eerder vertrek van een geboekte periode.

Betalen en Factureren

Hoe kan ik mijn betaling doen?
Het is het makkelijks om een boeking te betalen via bankoverschrijving. Dit moet namelijk vaak vooraf al gebeuren in betalingstermijnen. Op de boekingsbevestiging vindt u onze bankgegevens en wij verzoeken u vriendelijk om uw boekingsnummer bij uw betaling te vermelden. Komt u liever langs in onze receptie om de betaling te doen? Dan kunt u gebruik maken van ons pinautomaat óf contact betalen.
Wat zijn de betalingstermijnen?
Wanneer u bij ons een boeking heeft gedaan, staan de betalingstermijnen vermeld op uw boekingsbevestiging. In principe is dit standaard 40% aanbetaling 1 week na het maken van de boeking en 60% restantbetaling 2 maanden voor aankomst. Als u korter dan 2 maanden vóór de verblijfsperiode heeft geboekt, kan deze betalingstermijn afwijken.
Kan ik later betalen dan de aangegeven betalingstermijn?
Het is niet mogelijk om af te wijken van een betalingstermijn. Indien wij de betaling niet tijdig ontvangen, sturen wij u een herinnering en/of aanmaning. Indien u verzaakt om tijdig uw boeking te betalen, ondernemen wij actie volgens de RECRON-voorwaarden (artikel 5).
Ik heb mijn betaling gedaan, maar ik heb hier geen bevestiging van gekregen. Wat moet ik doen?
Wij versturen niet standaard een bevestiging van uw betaling. Indien u na de betalingstermijn vanuit ons geen herinnering en/of aanmaning ontvangt, mag u er vanuit gaan dat uw betaling in goede orde bij ons is binnengekomen.

Boeken

Hoe kan ik zien welke kampeerplaatsen/accommodaties er nog vrij zijn?
Het is online niet mogelijk om de beschikbaarheid van een specifieke plaats of accommodatie te bekijken. Indien u een voorkeur heeft, kunt u dit altijd aangeven bij uw boeking of vooraf even contact opnemen met onze receptie. Om kosteloos een voorkeursplaats te boeken op een van onze comfortplaatsen, dient u wel minimaal 7 nachten te verblijven. Bij een korter verblijf óf een verblijf in een van onze accommodaties, wordt er bij een voorkeur een extra toeslag berekend.
Welk veld bij de kampeerplaatsen is geschikt voor kinderen en/of huisdieren?
Wanneer u met kinderen verblijft, zoek dan vooral een leuke comfortplaats uit op een van onze veldjes met een speeltuin of dichtbij het zwembad (veld A en veld D op de plattegrond). Wilt u liever wat rustiger staan, bijvoorbeeld met uw huisdier, zijn de velden 172 t/m 189 of het basisveld een aanrader. U verblijft dan ook niet zo heel ver van een toegangsweg naar ons park (i.v.m. het uitlaten van uw trouwe viervoeter).
Welke kortingskaarten accepteren jullie en wanneer zijn deze geldig?
Wij accepteren alleen kortingskaarten op onze kampeerplaatsen. Hiervoor zijn wij aangesloten bij de ACSI en de ANWB. De kortingskaarten zijn alleen geldig in onze laagseizoenperiodes. Jaarlijks hebben we ook onze eigen kampeerknaller actief. Wanneer u langer dan 3 nachten verblijft, zonder huisdier, bent u met onze aanbieding vaak zelfs nog goedkoper uit dan met uw kortingskaart!
Wordt er bij de Chalets, Safaritenten of Groepsaccommodaties standaard een korting toegepast?
Wij hebben niet standaard een korting lopen bij onze verhuuraccommodaties. Houd onze website in de gaten voor actuele kortingen. U kunt uzelf ook aanmelden voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van leuke acties.
Kan ik een optie nemen op een kampeerplaats of accommodatie?
Ja, dit is mogelijk. U kunt maximaal 7 dagen een optie nemen, tenzij we korter op de aangevraagde verblijfsperiode zitten. U ontvang van ons en optiebevestiging per e-mail met daarin de vervaldatum van de optie vermeld. U dient zelf voor de vervaldatum contact met ons op te nemen om te laten weten of uw optie definitief kan worden gemaakt of kan komen te vervallen. Dus ook als uw optie niet doorgaat, horen wij dit graag.
Kan ik ook arrangementen boeken?
Ja, wij hebben verschillende arrangementen beschikbaar. Het Hemelvaart-Pinksteren-, Meimaand-, Junimaand-, Septembermaand- en 4-Daagse Arrangement kunt u online bij ons boeken. Voor een Voorseizoen- of Naseizoenarrangement dient u contact op te nemen met onze receptie. Dit kan per e-mail (vakantiepark@oudemolen.nl) of telefoon (0243-971715)
Kan ik ook meer dan 21 nachten boeken?
U kunt zelf online maximaal 21 nachten boeken. Indien u langer wilt verblijven, dient u dit aan te vragen bij onze receptie via de mail (vakantiepark@oudemolen.nl). Graag horen we dan van u welke periode u wilt verblijven en wat de reden is voor een langer verblijf.
Ik heb geboekt, maar nog geen boekingsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Na het online boeken ontvangt u een voorlopige bevestiging van uw boeking. Wij hebben nog even de tijd nodig om uw boeking en uw gegevens te controleren. Uw boeking is pas definitief indien u van ons de bevestiging met betalingstermijnen heeft ontvangen. Heeft u geboekt, maar na 2 werkdagen nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan gerust even contact met ons op via de mail (vakantiepark@oudemolen.nl) of telefoon (0243-971715).
Kan ik mijn boeking nog wijzigen?
Ja, in veel gevallen kan dat. Neem even contact op met onze receptie, dan gaan we kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Kan ik al boeken voor 2024?
Het is al mogelijk om te boeken voor een verblijf in onze groepsaccommodatie(s) in 2024. Neem hiervoor contact op met onze receptie. Het is helaas nog niet mogelijk om kampeerplaatsen, chalets of safaritenten te boeken met een verblijf in 2024.

Chalets en Safaritenten

Over welke keukeninventaris beschik ik in mijn Chalet of Safaritent?
Naast een standaard keukeninventaris heeft u in onze accommodaties beschikking over een gasfornuis, een koffiezetapparaat (voor filterkoffie), een waterkoker en een magnetron. In onze 8-persoons Chalets kunt u ook gebruik maken van een vaatwasser.
Zijn bedlinnen, badhanddoeken en keukendoeken aanwezig in mijn Chalet of Safaritent?
Bij het boeken van een accommodatie op ons park, berekenen wij standaard een lakenpakket per persoon. Deze liggen dan ook voor u klaar bij aankomst in uw accommodatie. (Bad)handdoekenpakketten kunt u optioneel bijbestellen à € 4,75 per pakket. Keukendoeken zijn niet aanwezig in de accommodatie en dient u zelf mee te nemen.
Kan er een kinderbed en/of kinderstoel geplaatst worden in mijn Chalet of Safaritent?
Ja, dit is mogelijk. Wij kunnen kosteloos een kinderbed en/of kinderstoel voor u beschikbaar stellen, zolang als onze voorraad strekt. U dient wel zelf een matrasje en beddengoed mee te nemen voor het kinderbedje.
Is er een televisie aanwezig en welke zenders ontvang ik dan?
In iedere accommodatie is een televisie aanwezig. We ontvangen vanuit de provider Ziggo de standaard zenders die geleverd worden bij digitale televisie.
Kan mijn auto bij de Chalet of Safaritent geparkeerd worden?
Bij iedere Chalet of Safaritent kan standaard één auto geparkeerd worden. Per Chalet of Safaritent hebben wij in de buurt plaats om een tweede auto te parkeren. Indien u met meer auto's wilt komen, dient u dit aan te geven. Hier betaald u, indien er een extra parkeerplaats beschikbaar is, een meerprijs voor.
Zijn er Chalets en Safaritenten aanwezig waar mijn hond is toegestaan?
Nee. Wij hebben helaas geen Chalets of Safaritenten waar wij huisdieren in toelaten.
Mag er gerookt worden in de Chalets of Safaritenten?
Het is verboden om te roken in al onze verhuuraccommodaties. Wel mag u buiten, op het terras bij de accommodaties, roken. Zorg er wel voor dat u uw sigaretten netjes opruimt als u klaar bent met roken.

Faciliteiten

Is de receptie van het vakantiepark dagelijks geopend?
Gedurende het seizoen (1 april t/m 31 oktober) is onze receptie dagelijks geopend. Kijk voor actuele openingstijden op de receptiedeur, of bekijk de openingstijden op deze website. Tijdens de wintermaanden zijn wij enkel op maandag- en vrijdagmiddag geopend.
Kan ik boodschappen halen op het vakantiepark?
Wij hebben geen winkeltje op het park. Het centrum van Groesbeek ligt op ongeveer 500 meter van ons vakantiepark. Daar vindt u diverse supermarkten en bakkers.
Is er Wi-Fi aanwezig?
Wij bieden gratis Wi-Fi aan op ons hele vakantiepark. Hou er wel rekening mee dat dit niet vergelijkbaar is met de kwaliteit van een thuisnetwerk.
Is er privé sanitair aanwezig?
Wij hebben geen privé sanitair beschikbaar op ons park.
Hoe werken de douches?
Douchen op ons park is gratis wanneer u bij ons te gast bent.
Heeft het vakantiepark faciliteiten voor mindervalide mensen?
In het hoofdsanitair gebouw hebben wij een mindervalide douche met toilet. Ook ons restaurant is toegankelijk voor mindervalide.
Hoe werken de wasmachines en drogers?
De wasmachines en drogers vindt u op ons park in het hoofdsanitair gebouw. U kunt wassen door vier euromuntstukken in het apparaat te gooien. Voor drogen betaald u een muntstuk van 50 cent per kwartier drogen.
Wanneer is het zwembad geopend?
Ons zwembad is geopend vanaf de meivakantie tot eind augustus. Deze periode kan wat afwijken, indien we i.v.m. de weersomstandigheden pas later ons zwembad kunnen openen of juist langer open houden bij veel zon. De sluitingstijd kan maximaal met 1 week verlengd worden.
Hoe warm is het buitenzwembad?
Op ons park ligt een buitenzwembad dat wij deels verwarmen, maar dat ook deels verwarmd wordt door de zon. Hierdoor zal bij opening van het zwembad aan het begin van het seizoen, het water nog een koudere temperatuur hebben dan hoogzomer.
Wanneer is er een recreatieteam aanwezig voor de kinderen?
Wij verzorgen een recreatieprogramma in de meivakantie, tijdens Hemelvaart en Pinksteren en gedurende de zomervakantie (16-07 t/m 25-07-2023).
Is er een sportveld aanwezig op het vakantiepark?
Op de plattegrond, naast veld A en het zwembad, ziet u ons sportveld liggen. Dit veld is ongeveer 10 bij 25 meter groot en beschikt over goals, baskets en een net waarmee het veld in tweeën gedeeld kan worden.
Is er een jeu de boules baan aanwezig op het vakantiepark?
Ja. U kunt op ons park een gezellige pot jeu de boules spelen. Wanneer u op de plattegrond kijkt, ziet u dat de jeu de boules baan op veld B ligt.
Is het mogelijk om (elektrische) fietsen te huren op het vakantiepark?
In onze receptie kunt u per dag/per week elektrische fietsen huren. U kunt deze voorafgaand aan uw verblijf al bij ons reserveren. Neem daarvoor, of voor aanvullende informatie, even contact op met onze receptie. Gewone fietsen verhuren wij niet.
Verhuren jullie ook e-choppers?
Ja, in onze receptie kunt u ook e-choppers huren. U kunt ze ook al vooraf reserveren, indien u weet op welke dag en tijd u er gebruik van wilt maken. Eerst meer informatie ontvangen? Neem dan even contact via onderstaande contactgegevens.
Waar kan ik mijn vuil kwijt?
Bij de ingang van ons vakantiepark ligt onze milieustraat. Hier kunt u uw afval storten. Wij verzoeken u vriendelijk uw afval te scheiden in glas, papier, groen en huisvuil in de daarvoor bestemde containers.
Zijn er faciliteiten voor honden aanwezig?
In ons hoofdsanitair is een ruimte ingericht als hondendouche. U kunt deze kosteloos gebruiken.
Is er een camperstortplaats aanwezig?
Ja. Naast ons hoofdsanitair gebouw ligt een camperstortplaats. Dit staat op onze plattegrond aangegeven als camperservice.
Ik kom met een camper, kan ik gebruik maken van dezelfde faciliteiten als anderen?
Jazeker. Wij maken geen onderscheid in gasten met verschillende kampeermiddelen. U kunt dus gewoon gebruik maken van al onze faciliteiten.
Ik verblijf niet op het vakantiepark, mag ik dan wel gebruik maken van alle faciliteiten?
In principe is dit niet toegestaan. De faciliteiten zijn alleen voor onze gasten en eventueel hun bezoekers. Mocht u om een bepaalde reden gebruik willen maken van onze toilet en/of douches laat het ons dan even weten. Tegen het tarief van een dagbezoek à € 4,- per persoon staan we dit in sommige gevallen wel toe.
Ik ben al uitgecheckt, mag ik dan nog wel gebruik maken van alle faciliteiten op het vakantiepark?
U mag op de dag van vertrek nog gebruik maken van de faciliteiten op het vakantiepark. Overleg wel even met onze receptionistes indien u nog wilt parkeren op het park. We denken dan even met u mee waar uw auto en/of kampeermiddel kan staan. Wilt u op de dag van aankomst ook al gebruik maken van de faciliteiten voordat u in kunt checken? Laat het ons even weten. We bespreken dan graag met u de mogelijkheden.

Groepen

Waarmee is mijn keuken uitgerust in de groepsaccommodatie?
Naast een standaard keukeninventaris, heeft u beschikking over een grote koelkast en grote vriezer, een professioneel gasfornuis, een horecavaatwasser (wij leveren de vaatwastabletten), een magnetron, een oven, een koffiezetapparaat (wij leggen de filters al voor u klaar), een waterkoker en twee frituurpannen (bij gebruik leven wij het frituurvet à € 38,50 per frituurpan).
Zijn bedlinnen, badhanddoeken en keukendoeken aanwezig in de groepsaccommodatie?
Bij het boeken van de groepsaccommodatie, berekenen wij standaard een lakenpakket per persoon. Deze liggen dan ook voor u klaar bij aankomst in uw accommodatie. (Bad)handdoekenpakketten kunt u optioneel bijbestellen à € 4,75 per pakket. Keukendoeken zijn niet aanwezig in de accommodatie en dient u zelf mee te nemen.
Kan er een kinderbed en/of kinderstoel geplaatst worden in de groepsaccommodatie?
Ja, dit kunnen wij kosteloos voor u regelen. Geef voorafgaand aan uw verblijf even aan hoeveel kinderbedjes en/of kinderstoelen u nodig heeft en wij zorgen dat deze klaar staan in de accommodatie bij aankomst.
Kan mijn auto bij de groepsaccommodatie geparkeerd worden?
Ja. Per groepsaccommodatie hebben wij een parkeerplaats beschikbaar. Op iedere parkeerplaats kunnen ongeveer 15 auto's geparkeerd worden.
Zijn honden toegestaan in de groepsaccommodatie?
Ja, uw hond mag mee tijdens uw verblijf in onze groepsaccommodaties. Per accommodatie laten wij maximaal 2 huisdieren toe. U betaald hiervoor € 37,50 per huisdier.
Verzorgen jullie ook catering?
Ja, wij kunnen voor u de catering verzorgen. Wij kunnen voor uw groep ontbijt, lunch en diner klaarmaken en hebben daarvoor diverse buffetopties beschikbaar. Ook bieden wij diverse barbecue pakketten aan. Via onze receptie (groepsaccommodatie@oudemolen.nl) kunt u ons cateringmenu opvragen.
Kan er rekening worden gehouden met mijn voedselallergie en/of dieetwens?
Wanneer wij uw catering mogen verzorgen, kunnen wij rekening houden met al uw wensen. Geef ons vooraf tijdig (minimaal 1 week voor aankomst) door welke dieetwensen er zijn en om hoeveel personen het gaat en dan gaan wij aan de slag met een alternatief.
Mag er gerookt worden in de groepsaccommodatie?
Het is verboden om te roken in onze groepsaccommodaties. Wel mag u buiten, op het terras bij de accommodatie, roken. Zorg er wel voor dat u uw sigaretten netjes opruimt als u klaar bent met roken.
Kan ik de groepsaccommodatie ook huren tijdens de 4-Daagse?
Tijdens de 4-Daagse is onze groepsaccommodatie niet beschikbaar voor groepen. Gedurende deze periode worden de kamers los verhuurd als hotelkamers.

Kamperen

Wat is het verschil tussen een basis- en comfortplaats?
Op een comfortplaats heeft u standaard 6 ampère stroom (tegen bijbetaling op te hogen naar 10 of 16 ampère). Ook heeft u een water-, afvoer- en CAI-aansluiting tot uw beschikking. Daarnaast liggen onze comfortplaatsen dichter bij onze faciliteiten, zoals het hoofdsanitair, de speeltuinen, het zwembad en ons restaurant. Op een basisplaats heeft u 4 ampère stroom en watertappunten in de buurt. Op het veld staat een basis sanitaire voorziening en het veld ligt wat verder van onze andere faciliteiten en de ingang van ons park af.
Hoe groot is mijn kampeerplaats?
Onze kampeerplaatsen zijn ongeveer 80 vierkante meter groot.
Hoeveel ampère stroom is er op mijn kampeerplaats aanwezig?
Indien u verblijft op een van onze comfortplaatsen, beschikt u standaard over 6 ampère stroom. Dit kunt u laten ophogen tegen bijbetaling naar 10 of 16 ampère. Op een basisplaats beschikt u standaard over 4 ampère stroom (dit is niet op te hogen).
Welke tv-zenders hebben jullie en wat heb ik ervoor nodig om deze te ontvangen?
Op onze comfortplaatsen kun u via een CAI-kabel een tv-signaal ontvangen in uw kampeermiddel. U dient hiervoor wel over een televisie te beschikken die digitale zenders kan ontvangen. We ontvangen vanuit de provider Ziggo de standaard zenders die geleverd worden bij digitale televisie.
Mag mijn auto bij de kampeerplaats geparkeerd worden?
Bij iedere kampeerplaats mag één auto geparkeerd worden. Indien u met een extra auto komt, betaald u hiervoor € 3,50 per nacht, mits er een extra parkeerplaats beschikbaar is. Bij geen beschikbaarheid van parkeerplaatsen, dient u de extra auto buiten ons park te parkeren.
Kan ik met een camper jullie terrein op?
Op al onze basis- en comfortplaatsen zijn ook gewoon campers toegestaan. Naast ons hoofdsanitair vindt u ook een stortplaats voor uw camper. Wij hebben geen speciaal verharde kampeerplaatsen voor campers.
Kan ik een bijzettentje plaatsen bij mijn kampeerplaats?
Er mag standaard en kosteloos één bijzettentje, naast een ander kampeermiddel, op een plaats neergezet worden. Voor een tweede bijzettentje berekenen wij € 5,- per nacht. Gedurende de 4-Daagse periode dient u, wanneer u op een basisplaats verblijft, ook voor het eerste tentje een bijbetaling te doen (à € 60,- voor de hele week).
Mag ik zowel een voortent als luifel plaatsen op mijn kampeerplaats?
Indien u binnen de grenzen van uw kampeerplaats blijft, is dit toegestaan. Gedurende de 4-Daagse kunt u op het basisveld óf een luifel óf een voortent plaatsen. Beide is in deze periode op de basisplaatsen niet toegestaan.
Mag ik een worteldoek of zeil plaatsen onder mijn voortent of luifel?
Dit is niet toegestaan. Indien u iets onder uw voortent of luifel te plaatsen, dienen dit gras doorlatende matten te zijn. Zo kan ook degene die na u verblijft, genieten van een groene plaats.
Kan ik mijn tent of caravan onbewoond achterlaten op het vakantiepark?
Dit is zeker mogelijk. Echter, dit is wel op eigen risico. Indien u enkele dagen afwezig bent, laat het ons dan even weten.
Hebben jullie seizoenplaatsen beschikbaar?
Wij verhuren ook seizoenplaatsen. U kunt dan verblijven van 1 april t/m 31 oktober (in de winter mag er niet verbleven worden). Neem contact op met onze receptie over de beschikbaarheid en tarieven van onze seizoenplaatsen.
Mag ik mijn kampeermiddel verhuren?
Het is niet toegestaan om uw kampeermiddel aan derden te verhuren wanneer uw kampeermiddel op ons terrein staat.
Hebben jullie een trekkersveld?
Wij hebben geen speciaal trekkersveld. Wel kunt u bij ons terecht met een trekkerstentje tegen een voordeliger tarief dan onze reguliere kampeerplaatsen. U verblijft dan op ons basisveld.
Kan ik bij jullie een eurostekker lenen/huren?
U kunt bij ons een eurostekker huren, indien beschikbaar, à € 3,- per dag.
Verhuren jullie ook koelkasten?
U kunt bij ons een kleine koelkast huren, indien beschikbaar, à € 15,- per dag.
Kan ik gasflessen bij jullie kopen?
Wij hebben diverse gasflessen beschikbaar. U kunt uw lege groen flessen propaangas (5kg) en grijze flessen propaangas (10,5kg) enkel bij ons omruilen voor een volle (tegen betaling). Het kopen van deze flessen is niet mogelijk. Daarnaast kunnen ook de blauwe campinggasflessen (vermeld bovenop de fles: 901, 904 of 907) bij ons omgeruild worden of worden gekocht.
Kan ik met mijn caravanclub of kampeergroep bij jullie terecht?
Natuurlijk! U bent van harte welkom. We hebben in het verleden vaker een verblijf mogen verzorgen voor diverse clubs en groepen. Ons basisveld leent zich er ideaal voor, maar verblijven op onze comfortplaatsen kan natuurlijk ook. Neem voor meer informatie en een offerte contact op via onze mail (vakantiepark@oudemolen.nl).

Restaurant

Wanneer is jullie restaurant geopend?
Ons restaurant is gedurende het hoogseizoen (met name in de schoolvakanties) dagelijks geopend. In het laagseizoen zijn we vaak gedurende de weekenden geopend. Kijk voor actuele openingstijden op de deur van ons restaurant tijdens uw verblijf.
Waar kan ik reserveren voor het restaurant?
U kunt enkel in het restaurant zelf een tafel reserveren. Dit kunt u dus tijdens uw verblijf regelen. Reserveren via onze receptie is helaas niet mogelijk.
Is er een snackbar aanwezig op het vakantiepark?
Ons restaurant functioneert ook als snackbar. Wanneer u dus een lekker bakje friet of een snack wilt eten, kunt u daar terecht. Afhalen is ook mogelijk.
Welke maaltijden kan ik afhalen bij jullie restaurant?
Naast een standaard frietje met snacks, kunt u ook de maaltijden afhalen die wij op de kaart hebben staan. Bekijk deze tijdens uw verblijf in ons restaurant, de maaltijden wijzigen namelijk soms. Naast ons restaurant hebben wij bij de ingang van het park ook een sushi-afhaal. Kijk op www.sushitoo.nl voor hun assortiment.